Svammel

Det var ett tag sen nu.
Har inte fått eller tagit mig tiden att sitta o skriva något.
Jobbat tre dagar, blivit sjuk, piercat mig, blivit tatuerad och klippt luggen.
Mycket på kort tid har hänt.
Mycket jag inte har att göra med eller som jag ens ska tala vidare om så det dör i graven med mig.
Jag vill kremeras.
Vill inte att maskar ska krypa runt i mig eller att jag riskerar bli zombie och äter upp mina nära och kära.



Här har ni gaddningen. färger kommer kastas i så fort d finns tid osv.



idag blir det att kasta sig på en buss och va barnvakt åt Siri<3



Fick låna en bok av Lova<3 "kom och hälsa på mig om tusen år" den e riktigt bra, handlar inte om något speciellt, inget stort äventyr eller något dylikt utan om författaren , om livet, det enkla.

som att det regnar just nu ute och jag fryser i lägenheten, funderar på om jag ska gå ut o dra i mig Level cigarettens farlighet eller om jag ska spara den för att röka ensam är det värsta, nej, tråkigaste, nej jag finner inte rätt ord men jag gillar inte röka ensam för det känns så... ensamt?

Det blå partiet vann.jävla skitsamhälle, alla man pratar med är arga och påstår sig röstat rött men hur kan då de blå vunnit så stort?
vad har vi lärt oss på 4 år av problem och arbetlöshet?inget vi röstar blått igen!

är ni helt jävla mentalt efter?!
självklart är de som rösta blått inte en 20 årig fattig endast timmanställd kvinna som släpar sig fram i livet på praktik till praktik!påtal om praktik, nästa vecka ska jag träffa en tant/kvinna/dam från FIVE, hon förklara säkert vad allt betyde men jag lyssnar knappt utan hörde mest praktikplats som kan leda till jobb! kan dem sluta säga så? det leder inte till jobb, praktiken är underbar för företaget, gratis arbetskraft! sen när det kommer till krita är det slut på det roliga o alla ursäkter o anledningar till varför man ej kan få jobb där regnar ner över en. jag e så jävla trött på allt...

jag hoppas ni som läser inte söker något svar för det kommer ni ej finna, jag svamlar mest, ni är förmodligen mest sugna på att snoka i någons liv eller är ni så trötta på ert eget att ni fördjupar er i andras.

Det regnar mer nu där ute. Cigaretten låter ensam men lockar lite, katterna springer runt och kastar sig upp i luften likt akrobater. Där snackar vi om bekymmerslösa djur, ingen politik förargar dem, regnet struntar dem i, att tvätten behövs tvättas och disken diskas kan dem inte bry sig mindre om.
jag hoppas vi får lägenheten...

men man ska inte önska eller hoppas eller tro för då skiter det sig ständigt.

jag vill inte ha lägenheten!
surt sa räven om rönnbären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0