jävla skitkrångel

aldrig får man va glad...
ALLT ska tamejfan krångla JÄMT!
nya lägenheten e tom 1 dec, det e ju underbart va!?
MEN! 1 december ska min gamla lägenhet också va tom ,städad och nycklar lämnade innan tolv o nycklar till nya lägenheten hämtade innan 12!
HUR FAN SKA  DET GÅ TILL!?
jo man kan snacka med hon i den nya lägenheten o fråga om hon kanske flyttar ut nånh dag innan så man kan kasta in möbelhelvetet där,
MEN! hon svarar inte! så då lär jag jaga bovärden där istället!
sen ska man säga upp o flytta runt på elbolag.
MEN! dem svarar inte, skickar runt mig, pratar yxikaxisnor språk så man känner sig som en 7 åring!
sen ska man välja tapeter i nya lägenheten, sovrummet, kul!
MEN dem jag ville ha får man bara ha som fond väg o då kostar det 450 spänn!
no way!
så nu vettefan vilken färg det blir!
sen förövrigt så är det praktikletande och fotningar o folk som gnäller och drar i mig.
jag ska begrava mig under alla jävla löv o bo med igelkottarna ett tag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0