jag längtar...

jag längtar till den dagen vi sitter i nya lägenheten med flytt kartonger överallt, då möblerna står fel och allt är ner packat i organiserat kaos.
jag vill va där nu, plocka upp och möblera.
men jag sitter här i min gamla lägenhet.
igår va bo värden här och besikta. tapetskador i sovrummen + en rispa i golvet på mima´s rum kunde sammanlagt gått på 10 000 kr!
men tapeterna e gamla o ska bytas av kopparstaden så då e d lugnt!kanske kan mattläggaren laga golvet oxå. så från 10 000kr till kanske 2000kr till kanske inget :)
det ni
man tjänar på att va städ freak o pedant ;)
fotning idag egentligen men vädret suger så det blir nog framskjutit igen om inte solen kickar fram.
när jag är med folk vill jag va ensam
då jag är ensam vill jag va med folk
men jag är ensam då jag är med folk
och jag är inte ensam då jag är ensam




jävla cigaretter...





Kommentarer
Postat av: Cissie

Heej :) Efter en lång tid lyckades jag hitta din blogg. Så nu har jag ännu en blogg att läsa. Kul :)

2010-10-06 @ 15:34:24
URL: http://rainbowdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0