En bild säger mer än tusen ord, vad säger då tusen bilder?

Snart är det dags för Mylingarts utställning! har nyss kommit hem efter en höstpromenad med kameran och Creatures Features i öronen http://www.youtube.com/watch?v=ROyQjQ6iR1I
Det va väldigt skönt att få krypa in i min egna lilla värld och bara få använda kameran.
ska gå en promenad snart igen o fota :)
Dita blev lite stylad i Cs5
så går det då man lyssnar på mysko musik och Halloween närmar sig :)
nej jag ska inte skylla på nåt, jag har väl alltid fascinerats av det lite mörka sjuka konstens ådra.
Mardröms inspirerade bilder.
Jag gillar hösten. Man får klä på sig och mysa med filtar, tända ljus och det är helt okej att sitta inne o se film efter film.
men framför allt gillar jag färgerna.
synd bara att hösten äts upp så snabbt av vintern...
jag är född i januari.
det betyder att jag är såkallat Vinter barn.
jag föddes i fel månad för jag avskyr vintern. det e vackert och man får sjukt fina bilder oxå men den e så lång...mörk o lång.
inte konstigt att björnar o igelkottar gå i dvala och sover bort skiten.

fast det får snöa och va vackert en stund.
men sen får det gärna töa bort och blir vår.
så börjar vi om.

våren känns som början på något egentligen. men det är ju alla årstider?
sommaren är början till hösten o hösten är början på vintern osv :)

nu svamlar jag och försvinner in i den filosofiska drömmaren jag ofta döljer.
eller håller för mig själv...

så jag ska lämna er förvirrade en stund å hörs vi en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0