Drottning Skåne, om jag får be

Det lönar sig att ha skånskt eldigt blod i ådrorna!
skälla ut och skjuta giftiga eldklot verkar lösa saker.
envis må man vara dessutom!
nu har jag jagat rätt på kärringen i den nya lägenheten så om två veckor får jag veta datum då hon lämnar lägenheten och elbolags krigen verkar lugna sig oxå.
satans jävla skit krångel
DET HÄR borde man lära sig i skolan!
inte fan hjälper det mig när stenålder blev bronsålder eller hur många äpplen alfons har då lotta snattar klubbor i affären intill!
nej!
man borde lära sig hur man jagar elbolag,hur man betalar räkningar,hur du sätter in ö för över pengar på banken, hur du söker lägenheter osv!
AV MED DERAS HUVUD!
nu ska jag andas ut och kasta mig upp på häst ryggen med mima :)
Förbannelse över er alla som står i min väg!
// Drottning Skåne

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vilken fin bild på dig och hästen, riktigt bra gjort :)

2010-10-12 @ 21:54:53
URL: http://szew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0