man bloggar då man inte har ett liv

ja nu var det en jävla massa månader sen jag va in här o skrev. förmodligen är det ingen som läser längre men men.
jag har tänkt mycket på vad folk brukar säga om bloggare. dem som bloggar har inget liv! man bloggar ju om sitt liv tänkte jag men bara då man har tid att blogga.
jag har så mycket pågång att jag inte hinner att blogga. betyder det att jag nu har ett liv o att innan hade jag inte det?
hur kan man inte ha ett liv?
då e man ju död? o då kan man ju inte blogga ?

det kan man fundilera på ;)



kort sammanfattning med fingertoppen på spola fram knappen!

jag o jim har flyttat till en tvåa!
vi har nu tre katter, Tuss-gamla grå tanten
Pixie -den svarta fula ninja katten
och Jason den röd vita fluffiga tjocka han katten!

vi trivs bra förutom att det e strul med pengar o sjukdom men i nöd o lust klarar man allt!
märkligt att det heter nöd o lust o inte lust o nöd? som om det är meningen att det ska va mer nöd än lust:O
iofs e det sant. men det man inte dör av blir man odödlig av!
jim har fått jobb på Stolta Tuppen , elektrisk tatuering i falun!jag har fortfarande praktik på Gamla Elverket i falun, sjukt underbar praktik!jag målar som en idiot och det blir mycket sjuka motiv, inga regnbågar o blommor här inte!fejkade målningar e slöseri på färg!

min kamera e trasig och vi har inget internet men det ska ordnas då vi känner att nu jävlar lär vi ordna det :)
har klarat oss förvånansvärt länge utan internet:)
man blir beroende av så fjantiga saker nuför tiden!

jag bråkar med hela världen och mig själv men det ordnar sig alltid.
en vildkatt har som sagt 9 liv.
nu e vi tbx vid liv ämnet!
tänk om man skulle blogga om mina nio liv ;)
det ni!

nej nu svamlar jag, har sovit tre timmar inatt, hela kökets avlopp va det stopp i så halv två på natten börja vattnet leta sig ut och vi fick ringa en jour supermario ( rörmokare)
så nu e d löst.
det löser sig alltid.

jag kan allt jag vill och ingen kan trampa på mig.

över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0