Gnäll och fåglar

Wow! Nu blir det blogg för hela slanten!
Ska väll mest gnälla här tänkte jag. Gnälla om livet som arbetslös 20 åring. Gnälla om känslor,ekonomi och tankar som flyger likt skadeskjutna fåglar i skallen på mig.
Får väll se hur mycket seriöst o ofta detta blir men men.

Så vem är jag?Jadu,eller ni, om jag visste det skulle jag nog inte sitta här och svamla om massa...
Lr jag vet väl vem jag e.
Jag är en 20 årig tjej, bor i en trea i falun med killen min och min bästa vän,Mima, och våra katter. Jag har två varulvs missar o hon har två spöken...
Gillar fota o hatar falskhet.

Låter skit intressant och som en fucking jävla match.com annons...

Vem vet egentligen vem man är helt o fullt ut?
Jag menar man har själv en egen bild av hur man är o vem man är medans andra kanske ser ett fucking jävla monster bara.

Svammel svammel.
Blir nog mycket svammel här gott folk.

Just nu sitter Jim o gaddar som vanligt och Pixie, ninja katten,sitter och myser med mig. Simpsons är på tv och Mima är borta. Hos Oliver eller rider lr nåt.

Jag tror jag mest e små bitter på att sitta hemma jämt och inte få en ärlig chans inom yrkeslivet utan snubblar runt på timanställning på städ och praktik via arbetsförmedlingen.
Att det ska va så jävla svårt att få ett jobb så man kan dra sitt jävla strå till stacken o sluta sitta hemma pimpla kaffe och röka, prata med katterna o låtsas va så jävla stark o duktig...
jag menar jag har förhelvete t.o.m börjat blogga för jag har så tråkigt!

fan va intressant läsning ni måste få med tanke på att jag inte gör så mycket eftersom jag har tid att sitta här o skriva om det ><

BITTERFITTA.NU!

nejda..
aja snart e väll karln min klar o då blir det mys o chips vi egentligen inte har råd med.

jag älskar dig Jim <3

Livet e inte så svart som det varit. Det e bara lite mulet just nu o dugg regnar lite. Men man får klä sig varmt, ta på stövlar o tända lampan <3

Over And Out,Freaks And Geeks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0