selleri,avokado,tomat

http://existenz.se/out.php?id=27615

nyttiga livet
äter kickärtor,selleri och dricker tomatsjuice.
har bara rökt en cigarett hitills ( klockan är 14.00 snart!)
vet inte om jag e extremt röksugen,hungrig,trött
men jag känner mej helt trashad i huvudet...
nånting klättrar runt bakom mina ögon och jag blir utmattad av allt trampande...
vet ej vad som är fel, varför jag känner en sådan... ledsamhet?
jag vet inte
kanske bara den vanliga vintern-är-snart-här-och-du-hatar-ditt-jobb- deppet?
träden utanför är gyllene, borde ta kameran o fota men känner mig för snurrig. ska dricka lite vatten och sätta mig på balkongen o andas en stund.

har inga cigaretter just nu så jag lär bara sitta o andas Syre ett tag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0